keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Mapituksen uudet tuulet!

Yrityksemme on valinnut uuden toimitusjohtajan, Jussi Uotilan. Uusi toimitusjohtaja pääsee näyttämään kykynsä johtajana heti myynti/messutapahtuman merkeissä, kun alamme suunnittelemaan ja ideoimaan tapahtumaa. Messut järjestetään 15.2.2012 Tampereella TAMKin toimitiloissa. Odotamme runsaslukuista kävimäärää ja toivotamme kaikki lukijamme tervetulleeksi tutustumaan yritykseemme ja tapaamaan henkilöstöämme!

Talvisin terveisin Mapitus Oy!

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Mä tulen ainakin tapaamaan teitä, ootte ihan parhaita! Mä tuon kaikki kaverinikin mukaan! :)

    VastaaPoista
  2. Ihan sairaan hienoo! Mä oon niin siä :) Haluun nähä teidät kaikki livenä, sillä oon teidän suurin fani 4ewa! Luv ya all<3

    ps. Luen tätä teidän blogii joka päivä. Harmi vaan kun lisäätte näit uusii tekstei nii harvo ://
    ..mut ei se haittaa koska mapitus on silti paras!<3

    VastaaPoista